Entries by Natasha Arina

Marissa Smooth & Glow (Anti Wrinkle)

Muda & Tegang  Dalam 5 Minit Bila umur makin bertambah, kulit muka pun bertambah tua! Kedut muka pun semakin jelas kelihatan. Jadi, tentu ramai yang nak tahu Rahsia Hilangkan Kedut Muka kan… Biasanya kedutan tersebut boleh dilihat di bahagian dahi,bawah mata dan juga pipi. Kedutan tersebut boleh membuatkan muka kita nampak tua. Jadi, jom hilangkannya! […]

Marissa Pore Makeover

SKRUB SEMULAJADI TERBAIK MARISSA PORE MAKEOVER merupakan gel aloe vera yang sangat sesuai untuk kulit yang bermasalah seperti jerawat, parut, pigmentasi, bintik-bintik hitam, whitehead, blackhead dan liang pori terbuka. Rumusannya yang berasaskan ekstrak aloe vera bertindak untuk memberikan lembapan pada kulit wajah sambil mengawal kulit daripada berminyak dan berjerawat. Masalah jerawat, whitehead dan blackhead pada […]

Boleh Ke BLACKHEAD & WHITEHEAD Hilang?

Eiii banyaknya blackhead kat T-junction aku ni.Whitehead lagi… Arghhh..Mesti sebab kulit muka aku yang berminyak jadi punca muka yang berlubang-lubang dan bintik hitam! Stress betul lah. Dengan kerja yang banyak sekarang ni, memang tak sempatlah nak buat facial spa bagai. Tak ada petua hilangkan blackhead yang boleh DIY di rumah sajakah?”

Marissa 100% Pure Glutathione – Pilihan Utama Kesihatan Kulit & Anti Penuaan

Apakah Glutathione & Mengapa Penting? Dikenali sebagai “Master Antioksidan”, kerana ia tersebar luas di dalam setiap sel, Glutathione adalah tripeptide besar kecil yang memegang banyak berat badan. Tanpa Glutathione, sistem imun badan anda akan berada dalam bahaya yang berterusan. Ini penggalak imun yang kuat terdapat dalam semua jenis sel termasuk sel-sel sistem imun, yang penting […]

Marissa White Glutathione

“Saya mempunyai kulit yang kusam dan berminyak. Keadaan wajah menjadi bertambah teruk setelah menggunakan satu produk pengelupasan yang menyebabkan muka di tumbuhi jerawat yang memalukan. Saya segan untuk berada dikhalayak ramai. Keyakinan diri saya sudah hilang..”